Take a fresh look at your lifestyle.

آنچه در مورد کفش آدیداس باید بدانید | مدل‌های کفش آدیداس2021

1,602

معرفی برند آدیداس

شرکت آدیداس  متعلق به کشور آلمان است، چندین شرکت دیگر را در زیر مجموعه خود دارد و یکی از اولین برند های فعال در زمینه تولید انواع لوازم و پوشاک ورزشی است. آدیداس در حال حاضر بزرگترین برند لوازم ورزشی اروپا است اما با برند نایک بر سر کسب بزرگترین برند ورزشی جهان در رقابت است. مهمترین رقیب‌های آدیداس در درجه اول، شرکت آمریکایی نایک است که حریف قدری برای آدیداس محسوب می‌شود. رقیب دوم آدیداس،  برند پوما است که از خود آدیداس انشعاب پیدا کرده است و فعالیت گسترده ای در تمام مناطق جهان دارد.

بخوانید : تاریخچه آدیداس

حضور پر رنگ آدیداس در فضاهای ورزشی

آدیداس، تقریبا در اکثر ورزش‌های مطرح جهانی، حضور پر رنگ دارد و در پخش‌ زنده مسابقات ورزشی، المپیک ها، جام‌های جهانیِ فوتبال و تورنمنت‌های ورزشی مختلف،  اسم و مارک آدیدادس خودنمایی می‌کند.

یکی از خلاق‌ترین برندها در زمینه آگهی‌های بازرگانیِ ورزشی در تلویزیون و فضای اینترنت، آدیداس است و افراد، بسته به اینکه از چه نوع سرویس پخش ویدیویی استفاده کنند، ممکن است حتی به صورت هر روزه آگهی های مربوط به آدیداس را مشاهده کنند. عظمت و شهرت برند آدیداس در حدی است که در هر رشته ورزشی، تعداد زیادی از نخبگان، افراد معروف یا ورزشکاران سرشناس و حتی بازیگران و سلبریتی ها،  به روش‌های مختلف برای برند آدیداس در حال تبلیغ هستند.

آدیداس در رویداد های ورزشی
حضور پر رنگ آدیداس در مسابقات ورزشی

هر فعالیتی که انجام می‌دهید یا هر سن و سالی که دارید با هر قد و وزن و جنسیت، آدیداس محصولی مناسب برای شما دارد . تنوع لباس‌های ساخت آدیداس متحیر کننده است؛ از عرق گیر، جوراب و گرم کن گرفته تا تیشرت و کاپشن، کلاه،  مچ بند، زانوبند، دستکش، کفش و پوتین، همگی را می‌توانید با مارک آدیداس پیدا کنید. فرقی نمی‌کند چه ورزشی را انتخاب کنید هر آنچه را برای ورزش کردن نیاز دارید آدیداس تولید کرده است. حتی اگر صرفا هدف شما داشتن یک استایل ورزشی است بهترین لباس و پوشش مطابق با مد روز را می‌توانید از فروشگاه های آدیداس خریداری کنید.

کفش آدیداس | تنوع و کیفیت بی نظیر

در بازار کفش و کتانی ورزشی نیز آدیداس علاوه بر اینکه برای هر رشته ورزشی خاص دست به تولید مدل‌های مختلف کفش ورزشی زده و هر ساله مدل‌های جدید و متفاوتی نیز در هر زمینه ورزشی عرضه می‌کند. این مدل های کفش آدیداسِ جدید یا کاملا طراحی و ویژگی های جدیدی دارند یا به نوعی بروز رسانی مدل‌های قدیمی‌تر هستند.

در بسیاری از کشورها که نماینده رسمی آدیداس حضور دارد به محض اعلام زمان عرضه مدل‌های جدید کفش آدیداس، صف های طویلی از مشتریان شکل می‌گیرد که حتی ساعت ها قبل از باز‌ شدن درهای فروشگاه به انتظار ایستاده اند و این عشق و علاقه به کفش آدیداس و دیگر محصولات این کمپانی به دلیل کیفیت تولید و ساخت فوق العاده این محصولات و مطابقت آنها با آخرین استاندارد‌ های زیبایی و مد روز است.

سلبریتی ها و آدیداس
بسیاری از افراد معروف، برای خرید کفش آدیداس در حال تبلیغ هستند

آدیداس علاوه بر تولید کفش های اختصاصی برای هر  ورزش صدها مدل کفش پیاده روی، تمرین و یا کفش مخصوص دویدن زنانه و مردانه تولید کرده است که هر مدل اسم خاص خود را دارد و می‌توان با جستجوی اسم هر مدل کفش آدیداس، در اینترنت به قیمت و ویژگی های طراحی و ساخت آن مدل پی ببرید.

جدیدترین مدل‌های کتونی آدیداس 2021

مدل های جدید کفش آدیداس زیادند ولی به تعدادی از بارزترین مدل‌های آن که در سال 2021 عرضه شدند در ادامه اشاره خواهیم کرد.

۱) کفش  آدیداس مدل  Dame 7

این مدل از کتونی آدیداس طراحی و رنگ و لعاب شرقی و چینی دارد و در نتیجۀ همکاری یک بسکتبالیست معروف، به نام «دامیان لیلارد» با آدیداس، این مدل از آدیداس، در سال 2021 تولید و به بازار عرضه شد . به همین دلیل به عنوان یک کفش فوق العاده برای بسکتبال شناخته شده است. در مدل Dame 7 سعی شده است از رنگ های شاد و طراحی‌های شبه آبرنگی استفاده شود و نتیجه نهایی نیز بسیار زیبا و رضایت بخش بوده است. این مدل با شعارِ «هدیه به جهان» عرضه شد و بر روی کفش ها جمله GIFT TO THE»  «WORLD حک شده است. رنگ های مختلف و متنوعی از این مدل، هم اکنون در بازار وجود دارند.

Dame 7
کفش آدیداس مدل Dame 7

2) کتونی آدیداس مدل  Adizero pro 2021

این مدل از کفش آدیداس، یک نوع کفش ورزشی مردانه و مخصوص دویدن است که از آخرین تکنولوژی روز در ساخت آن استفاده شده تا کاملا با فعالیت دویدن و مسابقات دو متناسب باشد . از جمله، اینکه بیشترین چسبندگی لازم را با زمین دارد، سبک و قابل انعطاف است و قسمت زیره آن قابلیت ضربه گیری عالی دارد و از چند لایه تشکیل شده است . به علاوه تهویه مناسبی دارد و پا کاملا در آن راحت است. در توضیحات مربوط به این کفش آمده است که از قوس کف پا محافظت می‌کند و قسمت میانی پا در آن قفل و یا به عبارتی چفت می‌شود که این ویژگی در قدم برداشتن کاربر، احساس بهتری ایجاد می‌کند.

آدیداس آزیدرو پرو
کتونی آدیداس، مدل آزیدرو پرو در فروشگاه های کفش آدیداس در دسترس خریداران است

 

۳)کفش زنانه مخصوص دویدن Sl202 2021

این مدل کفش آدیداس، مورد استقبال بسیاری از خانم‌ها در سال جاری قرار گرفته است و بسیاری از مشتریان از راحتی و انعطاف این مدل از آدیداس ابراز رضایت کامل می‌کنند . به علاوه مانند مدل قبلی در اینجا نیز کفش کاملا از قسمت میانه پا حمایت می‌کند و در پا راحت تر احساس می‌شود .  همچنین از نظر زیبایی نیز یک کفش ایده آل است و طراحی و رنگ بندی رضایت بخشی دارد.

4) کتونی مدل NMD R1 V2

طراحی این مدل مربوط به شهر مکزیکوسیتی است و از رنگ‌های پرچم مکزیک در این کفش استفاده شده است . به همین دلیل به «ام دی مکزیکوسیتی» نیز شهرت دارد همچنین عبارت اسپانیایی Cicudad de mexico روی این مدل کفش، حک شده است. اسم مدل NMD از کلمه انگلیسی nomad به معنی کوچ‌نشینی، الهام گرفته شده است. این مدل از آدیداس در مدتی کوتاه، طرفداران زیادی را به دست آورده است. از ویژگی های منحصر به فرد کفش آدیداس NMD R1 استفاده از ماده مش «MESH» در رویۀ آن است که باعث تهویه بهتر در کفش می‌شود. به علاوه از یک فناوری پیشرفته برای ضربه گیری زیره کفش استفاده شده که به نوعی انرژی وارد شده از طرف پا  را در خود ذخیره سازی می‌کند.

5)کفش آدیداس مدل Ultraboost 20

کتونی اولترا بوست 20، یک کفش مخصوص دویدن است که دیزاین آن شبیه کفش‌های عادی خیابانی نیست  . بلکه بسیار زیبا است و زیره آن یک رنگِ رنگین کمانی دارد که زیر نور آفتاب بسیار زیبا جلوه می‌کند. در این مدل نیز از ماده مشِ انعطاف پذیر استفاده شده است و چسبندگی عالی و ضربه گیری بی نقص از ویژگی های دیگر این مدل کفش آدیداس است. الترا بوست دیزاین مخصوص ولنتاین نیز ارائه کرده است که خرید این مدل را در سال ۲۰۲۱ چندین برابر کرد.

ادیداس الترابوست
کفش کتونی الترا بوست 20 آدیداس با طراحی روز ولنتاین

6) کفش Adidas SolarGlide st 3

یک کفش مخصوص دویدن دیگر از آدیداس که تجربه‌ای لذت بخش را برای شما به ارمغان می‌آورد. قدم زدن با آن بسیار دلچسب است و پاها در  مدل سولار گلاید آدیداس کاملا راحت خواهد بود . بسیاری از دونده های حرفه ای از این مدل استقبال کرده اند و کاملا راضی بوده اند.

7) کفش  Terrex Agravic TR GTX

این کتانی، مخصوص دویدن در گل و لای است و از آخرین تکنولوژی ضد آب در آن استفاده شده است. در عین حال تهویه مناسبی نیز دارد و فضایی خشک و خنک را برای پاهای شما فراهم می‌کند. تمام ویژگی های مطلوب و مورد نیاز، به عنوان یک کفش دویدن مناسب را دارد . به همین علت، هم از جانب آقایان و هم خانم ها مورد استقبال قرار گرفته است .

8) کفش فوتبالAdidas predator Freak

کتونی فوتبالیِ پریدیتور فریک آدیداس، همه را مجذوب خودش کرده است . بی دلیل نیست که این اسم خاص را برای آن انتخاب کرده اند. این مدل حدود ۲۸۰ یورو قیمت دارد و یک دیزاین بسیار زیبا و رنگ بندی متنوعی دارد. در این نسخه، خصوصیات مدل های قبلی پردیتورِ آدیداس، کاملا بروزرسانی شده است و پا در آن آزادی و تحرک بهتری دارد. شکل‌های لوزی بکار رفته در طراحی  بیرونی مدل های قبلی، در این مدل تبدیل به شکل قطره ای شده و بسیار زیبا جلوه می‌کند.

کفش فوتبال آدیداس
در فروشگاه های برترِ کفش آدیداس اصل، کتونی پریدیتور فریک  آدیداس در دسترس است

9) کفش Terrex swift R2 GTX

این مدل از آدیداس طراحی  زنانه و مردانه دارد و مخصوص پیاده روی و کوهنوردی است. از الیاف مقاوم در برابر ساییدگی و آسیب، ساخته شده است، زیره آن در برابر ساییدگی مقاومت بالایی دارد و در عین حال ضربه گیر هم هست  . پس با خیال آسوده می‌توان از این مدل کفش برای انواع کوهنوردی و پیاده روی در کوهستان استفاده کرد.. به دلیل استحکام بالا و کیفیت ساخت عالی، این مدل در سال 2021 مورد استقبال بسیاری از دوستداران طبیعت و ورزشکاران قرار گرفت.

مشکل کفش آدیداس تقلبی

به دلیل کاهش ارزش پول ملی در ایران،احتمال دارد قیمت کفش آدیداس اصل، گران به نظر آید و این مسئله بهانه ای به دست بعضی افراد سودجو داده است که از وضعیت فعلی سو استفاده کنند و اقدام به ساخت نمونه‌های فیک از کفش آدیداس کنند. با توجه به اینکه کفش تقلبی به هیچ وجه ویژگی‌ها و کیفیت کفش آدیداس اصل را ندارد، خرید آن نوعی زیان مالی محسوب می‌شود. ولی خوشبختانه راه‌هایی برای تشخیص کتانی آدیداس اورجینال از تقلبی وجود دارد که مشتری با کمی دقت می‌تواند کفش‌های تقلبی را تشخیص دهد و از خرید آنها خودداری کند. در ادامۀ این نوشته به برخی از این روشها می‌پردازیم.

آدیداس فیک
مدل‌های زیادی از کتونی آدیداس فیک در بازار وجود دارد

 مشاهده و خرید کفش های اورجینال آدیداس

10 تفاوت مهمِ کفش آدیداس اصل از نمونۀ غیر اصل

1)   سوراخ های بند کفش

در خرید کفش آدیداس اصل باید بدانیم که  غیر از چند مدل خاص، در اکثر مدل های فعلی کفش آدیداس، برای بند‌ها از سوراخ فلزی استفاده نمی‌شود پس اگر سوراخ بند کفش، فلزی باشد این یک راه تشخیص کفش تقلبی آدیداس است و باید از خرید آن اجتناب کنید.

2)   دوخت کفش

به دقت به دوخت کفش‌های آدیداسی که در حال خرید آنها هستید، نگاه کنید. در کفش آدیداس اصل در تودوزی و دوردوزی ها و کوک‌ها، کاملا حرفه ای عمل شده و به هیچ عنوان نمی‌توان ابتدای دوخت را تشخیص داد کوک ها هم کاملا برابر هستند پس اگر این طور نبود کفش به احتمال زیاد، تقلبی است.

3)   شماره سریال کتانی

در انواعی از مدل‌های کتانی آدیداس، زیرِ زبانه هر لنگه از کفش یک برچسبِ شماره سریال وجود دارد که شماره سریال هر لنگۀ کفش با دیگری متفاوت است و همچنین می‌توان سریال کفش را در وبسایت رسمی آدیداس راستی آزمایی کرد.

4)   لوگوی آدیداس

لوگوی آدیداس در کفش آدیداس اصل، در قسمت زیر زبانه یا روی زیره کفش حک شده است . در حالی که کفش آدیداس تقلبی لوگوی آدیداس به صورت نقاشی شده و برچسب است. لوگوی آدیداس کمی بالاتر از پاشنه کفش نیز وجود دارد و در بسیاری از کفش‌های فیک، شکل لوگو یا املای کلمه آدیداس، غلط است و با یک نگاه ساده قابل تشخیص است .

5)   بند فابریک کفش

در کفش‌های آدیداس اصلی یک جفت بند فابریک، همراه کفش وجود دارد که کاملا مرتب و بسته بندی شده است. کفش‌های تقلبی، بند فابریک اضافه ندارند، یا بسته بندها نامرتب است و یا اینکه بیش از یک جفت بندِ اضافه دارند که در هر کدام از موارد، مشخص می‌شود که کفش فیک است و از خرید آن باید صرف نظر کنید.

بند های کفش آدیداس
از روی بندها می‌توان کتونی آدیداس اورجینال را از کتونی تقلبی تشخیص داد

6)کفی های اورجینال

در داخل کفش اورجینال می‌توان کفی‌های اورجینال و طبی را مشاهده کرد که اکثرا با آرم آدیداس، مزین شده اند و با دقت کردن به آنها به کیفیت بالای آنها پی می‌برید . ولی در نسخه‌های تقلبیِ کفش آدیداس، از کفی‌های ساده و گاها بدون آرم استفاده شده است .

7)مدل کتانی و مشخصات ظاهری آن

اگر ویژگی‌های هر مدل خاصِ کتانی آدیداس و عبارات نوشته شده روی آن را بدانید می‌توانید آن را از نسخه های تقلبی تشخیص دهید ؛ چون در نسخه‌های تقلبی اکثرا به جزئیات اهمیت داده نمی‌شود و در طراحی با نسخه اصلی تفاوت دارند.

9)زیره کفش

معمولا در نمونه‌های فیک نمی‌توانند شکل درست زیره کفش را کاملا مثل حالت اصلی آن درآورند . شما می‌توانید قبل از خرید هر مدل کفش آدیداس، در اینترنت به شکل زیره آن مدل دقت کنید و تصویر آن را با آنچه در بازار می‌بینید مقایسه کنید.

10) جعبه کفش

اگر جعبه کفش، کهنه و آسیب دیده باشد این مسئله نیز یک اخطار دیگر برای تقلبی بودن کفش است . چون جعبه کتانی آدیداس اصل غالبا سالم و تازه است . به علاوه به نوشته های روی جعبه دقت کنید و این نوشته‌ها باید کاملا مربوط به برند آدیداس و مدل آدیداس مطلوب شما باشند . اگر مغایرتی دیدید مشخص می‌شود که کفش تقلبی است.

جعبه کفش آدیداس
یکی از روش‌های تشخیص کفش آدیداس اصل، از روی جعبه آن است

در فروشگاه اینترنتی تودید بستر مناسبی برای برای بررسی ، مقایسه و خرید کفش های اورجینال آدیداس فراهم آورده ایم .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.