Take a fresh look at your lifestyle.

نایکی از کتانی بدون بند جدید خود با نام GO FlyEase رونمایی کرد

796

سارا راینرستن ، قهرمان سه گانه ی پارالمپیک و طراح کتانی نایک ، ادعا کرده است که “باز کردن و بستن بندهای کفش کاری فرسایشی بود اما این کتانی های جدید دیگر نیازی به باز و بسته کردن بندها ندارند و اینگونه کار ما برای پوشیدن و درآوردن کتانی بسیار راحت تر است.”

فلای ایزی

او در ادامه گفت “این مدل کفش نایک 2021 هیچ بندی ندارد و برای پوشیدن آن نیازی نیست از دست ها کمک بگیریم. نیازی به بستن بند و تنظیم آن نیست. این مدل جدید بسیار زیبا بوده و فرم آن طوری است که پا به راحتی درون آن میرود.”

کفش فلای ایزی
کتانی GO FlyEaseنایکی کفی دو لایه دارد

ویژگی منحصر بفرد

این کتانی جدید نایک به کمک کفی دو لایه ی خود ما را از هرگونه بند و یا دیگر اتصال دهنده ی دیگر بی نیاز کرده است؛ همچنین نایکی در پی ثبت این کفش به طور رسمی میباشد.

این کتانی از یک نوار لاستیکی بزرگ – که نایکی به آن کشنده ی میانی کف پا میگوید- استفاده میکند که میتواند کفش را در دو حالت باز برای ورود پا و حالت بسته برای زمانی که کتانی پوشیده شده است قرار دهد. راینرستن بیان کرده که “این لایه ی بزرگ باعث میشود تا کتانی همیشه باز و آماده ی پوشیدن باشد.”

او اضافه کرد که” زمانی که کتانی روی زمین است حالت خود را حفظ کرده و زمانی که شما آن را میپوشید باز هم در فرم اصلی خود میماند، و حالت اصلی تغییر نمیکند. پس کتانی زمانی که بلا استفاده است خوش فرم بوده و زمانی که پوشیده شده است نیز خوش فرم است.”

کفش فلای ایزی گو
زمانی که بلا استفاده است خوش فرم بوده و زمانی که پوشیده شده است نیز خوش فرم است.

پوشیدن و درآوردن ساده

اگرچه ساختار این کتانی کمی پیچیده است اما طراحی آن به صورتی است که پوشیدن و درآوردن کتانی بسیار ساده است. در حال حاضر نیز بسیاری از افراد تمایل دارند به سرعت کفش به پا کنند و به هنگام درآوردن نیز این کار را به سرعت انجام داده و کتانی را به گوشه ای پرت کنند! این کتانی مناسب ترین گزینه برای آنهاست.

“ما این کتانی را با الهام از رفتار مردم طراحی کرده ایم. به نظر ما بسیار عالی است که شما بتوانید به راحتی و بدون نیاز به استفاده از دست، پا را درون کتانی کنید و به مسیر خود ادامه دهید.”

کتونی فلای ایزی نایک
کتانی با پاشنه ی جکی

این کتانی مناسب استفاده ی هر روزه بوده و البته برای افرادی که کفش پوشیدن و درآوردن برایشان سخت است نیز گزینه ای عالی است.”

سارا ادامه داد “این کتانی مناسب تمامی افراد در سراسر جهان است. این مدل نایکی راه حلی برای همه و مناسب همه است.”

“این کتانی مناسب همه، از خانم های باردار گرفته تا ورزشکارانی که دست هایشان مشکل دارد، مادرهای پر مشغله و حتی آقایانی که میخواهند با سگ خود قدمی بزنند، میباشد.”

کف کفش فلای ایزی
لولای پلاستیکی میانی دو بخش کفی را به هم وصل میکند

خانواده ی FlyEase

کتانی GO FlyEaseنایکی جدیدترین مدل کتانی از خانواده ی FlyEase که پنج سال پیش معرفی شد، و شامل مدل Nike Air Zoom Pegasus 35 FlyEase که در سال 2019 رونمایی شد نیز میباشد، است. مدل های قبلی کتانی نایکی برای پوشیدن و درآوردن به دست نیاز داشتند اما این مدل جدید بسیار متفاوت از آنهاست و نیازی به دست ندارد.

سارا افزود “سالیان سال است که ما از کتانی های بند دار استفاده کرده ایم.”

“و با اینکه چندین سال است ما برای تولید مدل جدید تلاش میکردیم و حدودا پنج سال است که روی خانواده ی FlyEase کار میکنیم، اما میدانستیم که میتوانیم بهتر از همیشه نیز باشیم.”

او ادامه داد “میدانستیم که روش های بهتری برای پوشیدن و درآوردن کتانی نیز وجود دارد و نهایت تلاش خود را کردیم تا به این مهم دست پیدا کنیم.”

نایکی یک کتانی جدید بسکتبالی نیز تولید کرده که با فشردن یک دکمه و یا کار با برنامه ی مخصوص آن روی گوشی همراه، دور پا چفت میشود. برند پوما نیز یک کتانی ورزشی جدید تولید کرده که با ضربه ی انگشت روی پا چفت میشود.

                                                         مشاهده و خرید محصولات نایک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.