Take a fresh look at your lifestyle.

معرفی برند دفکتو ترکیه | ویژگی‌های برتر محصولات دفکتو

معرفی و بررسی محصولات دفکتو

2,626

دفکتو (Defacto) یک برند ترکیه ای است که از لحاظ قدمت، کمتر از ۲۰ سال سابقه دارد ولی در این مدت کوتاه چنان به سرعت رشد کرده است که در حال حاضر جزو مارک‌های برتر ترکیه محسوب می‌شود. دامنه فعالیت شرکت دفاکتو، بسیار  وسیع است و محصولات آن شامل موارد متنوعی می‌شوند . از جمله این محصولات: پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی، ادکلن، ساعت و انواع محصولاتی که اکسسوری نامیده می‌شوند. دفکتو در مدتی کوتاه تبدیل به یک مارک شناخته شده جهانی شد و در حال حاضر در چندین کشور شعبه و نمایندگی فعال دارد.

دفکتوی ایران

محصولات برند دفکتو، ابتدا در ایران در پیج‌های اینستاگرام به فروش می‌رسید و اعتماد کردن به این نوع فروشندگان زیاد آسان نبود . اما امروزه دفاکتو به صورت رسمی، چندین فروشگاه آنلاینِ قابل اعتماد و نمایندگی دفکتو در شهرهای مختلف ایران، دایر هستند و مشتریان می‌توانند با خیالی آسوده اقدام به خرید محصولات متنوع دفاکتو کنند.

محصولات دفکتو در ایران
در شهرهای مختلف ایران، چندین نمایندگی دفکتو به صورت فعالانه در حال فعالیت هستند

ویژگی محصولات دفکتو

مقرون به صرفه بودن

در ایران، دفاکتو به برندی با قیمت‌های مقرون به صرفه شناخته شده است . پس اگر دوست دارید پوشاک مارک دار بپوشید ولی در عین حال توان مالی زیاد مساعدی ندارید دفکتو یکی از بهترین گزینه هاست. همانطور که می‌دانید بسیاری از محصولات مارک‌دار صرفا به دلیل شهرت برند خود، قیمت بالایی را از مشتریان طلب می‌کنند ولی دفاکتو از این قاعده مستثنی است و علی رغم اینکه یک برند مشهور و مطرح منطقه ای و جهانی است . قیمت محصولات و پوشاکِ دفکتو برای مشتریان ( حتی در ایران ) مناسب و مقرون به صرفه است.

 البته قیمت مناسب محصولات دفاکتو به معنی توجه برند دفاکتو به انواع توان‌های مالی است وگرنه این را هم باید بدانید که دفکتو یکی از برند های تولید کنندۀ محصولات لوکس و گران قیمت جهانی است . مثلا انواع  ساعت های طلای دفاکتو یکی از ارزشمند‌ترین و گرانترین‌ها در نوع خود هستند. به غیر از ساعت، تقریبا در تمامی محصولات دفاکتو نمونه‌های بسیار گران قیمت را هم می‌توانید پیدا کنید که اتفاقا برخی از افراد به دنبال خرید آنها به نمایندگی‌های دفاکتو می آیند.

کیفیت بالای محصولات

  با وجود قیمت مناسب محصولات دفکتو، کیفیت محصولات هم کاملا رضایت بخش است به نوعی که همواره ارزش کیفیتی خرید‌ها بیش از مقدار پولی است که مشتریان برای آن پرداخت کرده اند . این ویژگیِ پوشاک دفاکتو به خصوص در بین ایرانیان، موجب جذب طرفداران زیادی شده است.

محصولات دفکتو در ایران
محصولات دفاکتو با وجود قیمت مناسب برای ایرانیان، بسیار با کیفیت هستند

طراحی شیک و منحصر به فرد

محصولات دفاکتو به طراحی زیبا و خاص و در عین حال ساده شهرت دارند و گفته می‌شود طراحان برجسته و معروف، از چندین کشور دنیا با دفاکتو همکاری می‌کنند . به همین دلیل به گفته مشتریان و طرفدارانِ این برند، استفاده از محصولات آن نوعی حس خوشایند و لوکس را منتقل می‌کند و ظاهری خاص و شیک را به کاربران هدیه می‌دهد.

شرکت در فعالیت‌های خیرخواهانه

Defacto  ایران، علاوه بر تلاش برای جلب رضایت مشتریان، در چند سال اخیر در زمینه‌های خیریه نیز فعالیت‌های متعددی داشته است و سعی می‌کند به صورت همه جانبه در خدمت به ایرانیان بکوشد به همین دلیل بیش از سایرین، یک برند خوشنام و فعال است.

پوشش دادن همه گروه های سنی

فارغ از جنسیت و سن و سالی که دارید فقط کافیست سَری به شعبه‌های دفاکتو بزنید یا محصولات دفاکتو را در فروشگاه های آنلاین تماشا کنید، تنها در چند لحظه چندین مورد را پیدا می‌کنید که دوست دارید آنها را خریداری کنید. چون در میان محصولات پوشیدنیِ متنوع دفکتو مواردی وجود دارد که برای افراد تازگی دارند و مشتری دوست دارد این نوع پوشش را هم امتحان کند.

دفاکتو مدل های زیبایی از شلوار، تیشرت و انواع لباس‌های دیگر برای کودکان و نوجوانان ارائه می‌کند که در نوع خود بی نظیر هستند . همچنین برای افراد میانسال یا مسن طیف وسیعی از طراحی‌های لباس  را می‌توان پیدا کرد که حس و حالی نو به این افراد خواهد بخشید . پس علاوه بر اینکه برای خود خرید خواهید کرد اگر هم قصد پیدا کردن هدیه ای فاخر برای عزیزان خود را دارید، مطمئن باشید که با دست پر از فروشگاه‌ های دفکتو بر می‌گردید.

محصولات دفکتو
دفکتوی ایران برای تمام گروه های سِنی، لباس و محصولات دیگر ارائه می‌کند

توجه به محصولات تکمیلی پوشش (اکسسوری)

در بسیاری از مارک‌ها، تنها تمرکز بر یک حوزه خاص است . ولی در دفاکتو می‌توانید یک تیپ پوشش کامل از برند دفاکتو برای خود بسازید. شاید تا به حال تجربه نکرده باشید ولی اگر تمام اجزای پوشش شما تنها از یک مارک باشد بسیار جلب توجه می‌کند و تیپی کاملا خاص و منحصر به فرد خواهید داشت.

مثلا در مورد یک پوشش مردانه علاوه بر شلوار و پیراهن یا تیشرت، کفش و جوراب، کاپشن یا کت، کیف و کمربند، شال گردن، کراوات و پاپیون، انواع ساعت مچی و دستبند، دستکش و کلاه  و حتی اوتلن و عطر خود را می‌توانید با مارک دفکتو خریداری کنید و یک تیپ پوشش کامل و زیبا از دفاکتو برای خود بسازید.

دفاکتو حتی در زمینه لباس راحتی و لباس زیر هم فعال است و در این زمینه نیز مشتریان زیادی دارد که برای خود یا به‌صورت عمده، دست به خرید محصولات دفاکتو می‌زنند.

مشاهده و خرید محصولات دفکتو

نزدیکی به فرهنگ ایرانی

به دلیل تنوع مدل های مختلفِ پوشاک دفکتو، افراد و گروه‌های مختلف اجتماعی  از برند دفاکتو استقبال کرده‌اند  . مثلا در ایران که برخی از افراد، حساسیت‌های فرهنگی و مذهبی روی پوشش خود دارند شاید در بین برند های مدرن پوشاک برای پیدا کردن لباس مطلوب خود، با مشکل رو به رو شوند ولی دفکتو به دلیل توجه به فرهنگ و آداب و رسوم کشورهای منطقه، در این زمینه نیز پیشگام است و نیاز تمام مشتریان را در نظر گرفته است.

محصولات دفکتو
نمایندگی‌های Defacto ایران برای هر نوع سلیقه ای، لباس مناسب دارند

سخن پایانی

ظاهر و پوشش نقش زیادی در زندگی اجتماعی انسان دارد و پوشیدن یک لباس زیباتر و مناسب تر، حتی تاثیر مثبتی بر روحیه خود شخص نیز دارد . اگر لباس مارک دار و معروف هم باشد که این تاثیرات بیشتر خواهد بود . اگر جزو افرادی هستید که به ظاهر خود اهمیت می‌دهید توصیه می‌شود حتما از محصولات دفکتو دیدن و خرید کنید . می‌توانید لباس‌ها و محصولات دفکتو را برای دیگران هدیه ببرید و با توجه به خصوصیات و زیبایی‌های این محصولات، مطمئنا هدیه‌هایی ارزشمند و درخور خواهند بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.