Take a fresh look at your lifestyle.

بررسی برند کفش اسکیچرز | معرفی جدیدترین کفش‌های اسکیچرز 2021

بررسی برند محبوب اسکچرز و معرفی محصولات جدید این برند

984

 انواع کفش اسکیچرز، در درجه اول به عنوان کفش‌های طبی و کفش راحتی شناخته شده‌اند . ولی انواع مدل‌های حرفه ای اسکیچرز نیز که برای ورزش‌های مختلف، دویدن و پیاده روی در بازار ایران موجودند، طرفداران بسیاری دارند. برند اسکیچرز، یک برند آمریکایی در زمینه کفش ورزشی است که حدود ۳۰ سال سابقه فعالیت دارد . در این مدتِ کوتاه، تبدیل به یک مارک مطرح جهانی شد. کفش‌های اسکیچرز بیشتر از نوع کفش ورزشی روزمره، کفش‌های طبی و کفش پیاده روی هستند . ولی در سال‌های اخیر مدل‌های موفقی از کفش حرفه ای دویدن را نیز تولید کرده است و به تدریج در حوزه کفش‌های حرفه ای وارد شده است.

کفش اسکچر در ایران
در سال های اخیر، کتونی اسکیچرز در ایران طرفداران زیادی پیدا کرده است

اسکیچرز در زمینه تبلیغ محصولات خود، یکی از موفق‌ترین خط مشی‌ها را در پیش گرفته به نوعی که در هر مسیری که امکان تبلیغ وجود داشته باشد، اسکیچرز فعالیت تبلیغاتی دارد و این موضوع باعث شناخته شدن هرچه بیشتر این برند آمریکایی شده است. موفقیت اسکیچر به حدی رسید است که چندین سال پیاپی به عنوان دومین برند پرفروش کفش ورزشی، در آمریکا  اعلام حضور می‌کند. در بازار کشورهای دیگر نیزکاملا شناخته شده و پر طرفدار است.

ویژگی‌های کتونی اسکیچرز

معروفیت به عنوان کفش طبی و ارتوپدی

به واسطه فعالیت تخصصی در زمینه کفش‌های طبی و ارتوپدی، کفش اسکچرز در این زمینه حتی از آدیداس و نایک هم شناخته شده تر است . به نوعی که تجویزِ استفاده از کفش طبی اسکیچرز توسط پزشکان ارتوپدی در ایران هم رواج بسیار زیادی دارد چون کفش‌های طبی اسکیچرز تمام استانداردهای لازم برای یک کفش طبی رضایت بخش را دارند.

جوان پسند بودن

اگرچه تنوع طرح و رنگ در کفش های اسکیچرز بسیار زیاد است اما مخصوصا جوانان و نوجوانان علاقه بسیار زیادی به مدل های مختلف کفش اسکیچرز نشان می‌دهند دلیل این مسئله هم استفاده اسکیچرز از رنگ های شاد، دیزاین مدرن و جوانپسند است و کفش‌های اسکیچرز به خوش ساخت بودن و زیبایی معروف هستند.

خرید جدیدترین کفش های اسکیچرز

جدیدترین مدل های کتانی اسکیچرز مخصوص دویدن

مدل‌هایی که در این نوشته معرفی می‌شوند جدیدترین مدل های کفش اسکیچرز هستند و باید دقت کنید که ممکن است برخی از آنها در بازار ایران یافت نشوند.

GOrun Forza 4 Hyper

کفشی مناسب برای دو استقامت و مسیر های طولانی است. زیره کفش دارای قابلیت ضربه گیری و حالت فنری بوده و وزن کم و استحکام مناسب از دیگر ویژگی‌های کفش «گوران فورزا ۴  هایپر» است. پا در این مدل کفش بسیار راحت است چون قسمت داخلی آن بسیار نرم و انعطاف پذیری کلی کفش کاملا رضایت بخش است.

کفش اسکچرز
کتانی اسکچرز مدل گوران ریسر پلاس دویدن را برای شما لذت بخش خواهد کرد

GOrun 7

کفش اسکیچرز مدل «گوران سِوِن پلاس» تجربه یک دویدن راحت و سبک را فراهم می‌کند. این مدل حمایت و قفل کردن بسیاری خوبی از میانه پا دارد . به علاوه قابلیت افزایش سرعت جهشی و تغییر جهت‌های سریع را به ورزشکار می دهد. اگر به دنبال یک کفش ورزشی سبک راحت و فنری هستید، اسکیچرزِ گوران سون پلاس یک گزینه عالی است.

GOrun Razor

«گوران ریسر پلاس» یک کفش اسکیچرز همه کاره نام گرفته است . تهویه مناسبی دارد چون در رویه آن از مش شفاف استفاده شده است قابلیت ضربه گیری و استحکام بالایی نیز دارد. تنها نکته ای که باید در خرید این نوع کفش رعایت کرد این است که در نوع زنانه آن اندازه گیری سایز پا اشتباه است و هر فرد باید سایز کفش یک و نیم برابر کوچکتر از اندازه پای خود را انتخاب و خریداری کند تا سایز کفش برای افراد درست باشد.

GOrun Ride 8 Hyper

«کفش دویدن برای ریکاوری» عنوانی است که برای اسکیچرز مدل «گوران راید ۸ هایپر» انتخاب شده است. در نظرسنجی‌هایی که در مورد این مدل کفش از بین خریداران انجام شده است عده ای اظهار داشته اند که این کفش، بسیار سبک است. برخی از افراد از راحت بودن کفش خبر داده اند . برخی نیز گفته اند که بالشتک های محافظ کفش بسیار رضایت بخش است. بسیاری از دوندگان سرعت نیز، این مدل کفش را تحسین کرده اند.

GOrun Speed Elite Hyper

یک کفش دویدن فوق العاده با موزن کم و واکنش پذیری مناسب است است . «گوران اسپید الیت هایپر» با بهترین کفش‌های مربوط به دو سرعت رقابت می‌کند. در مورد این کتونی، گفته شده است که حتی دوندگان حرفه ای ماراتن  هم از این مدل استقبال کرده اند.

GOrun MaxRoad 4

در توضیحات کفش اسکیچرز مدل « گوران مکس رود ۴ پلاس» گفته می‌شود که این کفش، وزن بسیار سبکی دارد و هر لنگه کفش حدود ۲۷۷ گرم است . حفاظت از قسمت میانی پا عالیست و خوب این قسمت از پا را قفل می‌کند. البته در مواردی هم برخی از خریداران، از این کفش انتقاد کرده اند . مثلا از وضعیت قرارگیری زبانه کفش راضی نبوده اند و  برخی نیز گفته اند که دوام و ماندگاری کفش رضایت بخش نیست.

GOrun Speed XCR Ultra

این مدل کفش، بسیار انعطاف پذیر است و تهویه بسیار خوبی دارد و زیره آن نازک است و قدرت ضربه گیری کمتری از دیگر مدل های کفش دویدن دارد . اما دویدن با آن رضایت بخش و راحت است و حتی برخی از مشتریان جوان ابراز کرده اند که مطمئن هستند حتی اگر به به سن و سال میانسالی هم برسند، باز از داشتن این مدل کفش لذت خواهند برد.

کفش اسکیچرز مدل GOrun Speed XCR Ultra
کفش اسکیچرز اصل، مدل GOrun Speed XCR Ultra

GOrun OG Hype

قیمت کتونی اسکیچرز مدل «گوران اوجی هایپر» صد دلار است. “یک آپدیت برای مدلی کلاسیک”  این جمله را در اکثر سایت های خارجی در مورد این مدل اسکیچرز آورده اند. ویژگی‌هایی همچون ضربه گیری بیشترِ زیره کفش برای دویدن جاده ای و محافظت بیشتر از پا به آن اضافه شده است. به همین دلیل می‌توانید کیلومتر ها با آن بدوید بدون اینکه پایتان اذیت شود . حتی احساس لذت و رضایت خواهید کرد چون علاوه بر راحتی کفش، احساس می‌کنید وزن کمتری بر روی پاهایتان می افتد. به علاوه رنگ بندی و دیزاین زیبایی دارد که بسیار مشتری پسند است.

کفش اسکچرز پیاده روی،تناسب اندام و طبی

در مورد این مدل کفش‌های اسکچرز که تقریبا تخصص اسکچرز محسوب می‌شوند، مدل‌ها به حدی زیاد اند که در این نوشته نمی‌گنجند. نکته جالب این است که در اکثر آنها در سایت‌های رسمی خارجی، هر دو دیزاین زنانه و مردانه قرار داده شده است . به علاوه نکته تحسین برانگیز دیگر در مورد کفش‌های اسکیچرز این است که برای انواع مشکلات جسمی و بیماری‌ها کفش ارائه کرده است.

برخی از مدل‌های اسکیچرز که عناوین خاصی دارند به شرح زیر هستند:

After burn : انواع مدل‌های این زیر عنوان، برای افراد دیابتی هستند.

Womens Skech air : برای تناسب اندام و پیاده رویِ خانم ها.

Womens Shape ups : برای پیاده روی و تناسب اندام خانم ها.

:Go walk impress : کفش‌های راحتی پیاده روی و جزو راحت‌ترین کفش‌های پیاده روی هستند.

Sport mens skech flex : کتونی‌هایی با طراحی کلاسیک برای پیاده روی آقایان.

Memory foam : انواع مدل‌های مموری فوم اسکیچرز خاصیت طبی برای کف پا دارند.

Arch fit : اسکیچرزهای آرک فیت خاصیت طبی دارند . برای افرادی مناسب هستند که مشکلات کف پا و یا انواع آسیب دیدگی‌های پا دارند.

arch fit skecher
کتونی‌های سری آرک فیت اسکیچرز جزو بهترین کفش‌های طبی در جهان هستند

اگر شما تاکنون از کفش های اسکچرز استفاده کرده اید کیفیت و راحتی آن را چگونه ارزیابی میکنید؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.