Take a fresh look at your lifestyle.

ویژگی‌های ممتاز کفش برشکا کدامند؟ | معرفی و راهنمای خرید کفش برشکا

بررسی ویژگی های محصولات کفش بارشکا به همراه معرفی و راهنمای خرید

1,626

ویژگی‌های ممتاز کفش برشکا کدامند؟ | معرفی و راهنمای خرید کفش برشکا

قبل از صحبت کردن در مورد کفش برشکا، برند برشکا را به شما معرفی می‌کنیم. برند برشکا (BERSHKA)  یک برند اسپانیایی و یکی از بزرگترین کمپانی‌های تولید و توزیع پوشاک است که در ۷۱ کشور جهان شعبه و نمایندگی فعال دارد. در منابع آمده است که برند برشکا توسط یک ایرانی موفق، در اسپانیا اداره می‌شود .در نظر سنجی‌هایی که از کاربران در کشور های مختلف انجام شده است، در چندین کشور اروپایی، برند برشکا جزو محبوب ترین برندها برای خانم ها تشخیص داده شده است. دلیل این محبوبیت نیز آن است که برشکا در زمینه تولید پوشاک خانم ها به صورت تخصصی کار می‌کند مخصوصا برای جوانان و نوجوان بهترین و جذاب ترین محصولات را تولید می‌کند.

حضور پر رنگ برند برشکا در بازار ایران

کفش برشکا
چندین فروشگاه و نمایندگی برشکا در شهرهای مختلف ایران، پذیرای مشتریان هستند

در میان ایرانی ها نیز این برند محبوبیت زیادی دارد و یک تایید بر این مدعا این است که برای مسافران ایرانی که سالانه به ترکیه سفر می‌کنند، خرید اجناس برشکا جزو اولویت‌هاست البته در سالهای اخیر، چندین نمایندگی برشکا در خود ایران نیز حضور دارند و اگر برشکا تهران یا برشکا ایران را در اینترنت جستجو کنید چندین فروشگاه اینترنتی محصولات برشکا را پیدا خواهید کرد و از تنوع محصولات برشکا متحیر خواهید شد.در حال حاضر، علاقه مندان می‌توانند بدون نیاز به سفر خارجه با یک قیمت مقرون به صرفه تر، محصولات برند دلخواه خود را به صورت حضوری از نمایندگی‌های برشکا در تهران و یا از فروشگاه های اینترنتی مختلف خریداری کنند.

چندین فروشگاه و نمایندگی برشکا در شهرهای مختلف ایران، پذیرای مشتریان هستند

انواع محصولات برشکا

انواع کتانی برشکا برای زنان و مردان در نمایندگی‌های برشکا یافت می‌شود

از جمله محصولات متنوع برشکا، انواع شلوار، شلوارک، دامن، شومیز، پالتو و کت، انواع بلوز ویسکوز و بلوز های نخی، یقه هفت، یقه آجری و یقه دلبری، تاپ بافت و تاپ کوتاه و بلند، کیف و کفش و انواع تیشرت را می‌توان نام برد. تنوع محصولات در هر کدام از موارد نام برده به حدی زیاد است که در این نوشته نمی‌گنجد.

کفش برشکا

یکی از محصولات برشکا که طرفداران بسیار زیادی دارد کتانی و کفش برشکا است. مدل‌های کفش برشکا با بزرگترین برندهای جهان رقابت می‌کنند و حتی برخی از مدل های جدید کفش برشکا بلافاصله بعد از به بازار آمدن فروش می‌روند و این موضوع به دلیل ویژگی های جالب توجه در کفش‌های برشکا ست که به تعدادی از آنها در ادامه می‌پردازیم.

 

ویژگی های کفش برشکا

۱. تنوع بالای مدل های کفش برشکا

تنوع مدل‌های کفش برشکا به حدی زیاد است که دیدن تمام انواع کفش برشکا حتی در بزرگترین نمایندگی‌های کفش برشکا، بسیار سخت به نظر می‌رسد. از جمله انواع کفش هایی که زیرِ عنوان برند برشکا به بازار عرضه می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد : انواع صندل، کفش راحتی، کفش پیاده روی، بوت یا همان پوتین، نیم پوتین، کفش رسمی، کفش تخت، کفش پاشنه بلند و مجلسی، کفش روزمره، کتانی و کفش ورزشی. اکثر انواع کفش برشکا هم مدل زنانه و هم مردانه دارند و از این جهت محصولات برشکا طیف وسیعی از سلیقه ها را پوشش می‌دهد.

۲. توجه ویژه به مشتریان خانم

کفش زنانه برشکا
کفش‌های برشکا به عنوان کفش‌هایی لوکس و با کلاس بالا در بازار شناخته شده اند

شاید کمتر برندی در دنیا تا این حد به سلایق خانم ها در زمینه کفش توجه کرده باشد و تعداد زیادی از مدل‌های کفش برشکا به خانم ها اختصاص دارد دلیل این مسئله هم این است انواع کفش‌هایی که تاکنون برای خانم ها ساخته شده است از تنوع بیشتری نسبت به کفش های مردانه برخوردار است و اگر یک برند بخواهد تمام سلیقه ها را پوشش دهد باید تمام مدل‌های کفش زنانه را تولید کند و برشکا از این نظر برای خانم ها سنگ تمام گذاشته است. شاید اگر یک خانم در دیگر فروشگاه های کفش دنبال یک کتانی یا کفش ورزشی مناسب بگردد در یافتن کفش مطلوب خود دچار مشکل شود و نیاز باشد وقت زیادی را به کاوش بپردازد ولی در یک فروشگاه کفش برشکا، زنان همیشه لبخند خواهند زد.

مشاهده و خرید جدیدترین کفش های برشکا

۳.  لوکس بودن محصولات برشکا

در زمینه پوشاک و مد  به دلیل نزدیکی ترکیه به اروپا، این کشور حرف های زیادی برای گفتن دارد. حتی در مواردی، اگر نام ترکیه روی یک محصول باشد باعث اعتبار بیشتر آن نزد مشتریان خواهد بود . جالب است بدانید که به دلیل توسعه بیش از حد برند برشکا در ترکیه، برخی از مشتریان برشکا را به عنوان مارکی ترکی می‌شناسند و از برشکای ترکیه می‌پرسند. پس از این جهت نیز کفش برشکا و انواع کتانی برشکا مشتریان خاص خود را دارند. به علاوه کفش برشکا در بسیاری از موارد به عنوان کفشی لوکس شناخته می‌شود.

انواع مدل‌های کفش برشکا برای استفاده در مراسمات و مجالس اعیانی نیز پرتقاضا هستند . اگرچه تنوع قیمت در کفش برشکا وجود دارد که با قدرت خرید انواع اقشار جامعه سازگار است ولی افرادی که به دنبال کفش‌های برند لوکس و گرانقیمت هستند، علاقه زیادی به گشت و گذار در نمایندگی‌های برشکا دارند و خرید‌های خوبی در این مراکز انجام می‌دهند.

۴. انتخاب متمایز و خاص

اگر چه در بازار، انواع برند های کفش ورزشی و کتانی وجود دارد ولی بسیاری از آنها شبیه به هم هستند و تا حد زیادی در پا معمولی جلوه می‌کنند . پس برای افرادی که به دنبال یک کفش خاص و متمایز تر  هستند که در پای آنها بیشتر جلب توجه کند، ما کفش‌های برشکا را توصیه می‌کنیم. انواعی از کفش برشکا چنان هنرمندانه طراحی شده اند که دیزاین آنها به  ظاهر شما رنگ و لعابی متمایز و جذاب تر خواهد داد . با خرید این نوع کفش ها علاوه بر استفاده از یک کفش با کیفیت و ممتاز، احساس بهتری در مورد خرید خود خواهید داشت.

۵.  توجه به سلیقه نوجوانان

همانطور که می‌دانید سلیقه نسل جوان امروزی با نسل‌های قبلی، تفاوت اساسی دارد . مخصوصا با گسترش شبکه های اجتماعی، به زیبایی و روانشناسی رنگ ها بیشتر از هر زمان دیگری توجه می‌شود . پس اگر دیزاین و رنگ کفش مناسب خود را پیدا نمی‌کنید حتما، سری به یک فروشگاه کفش برشکا بزنید. استفاده از رنگ‌های شاد و جذاب در کفش های برشکا، نوجوان را جذب این کفش ها می‌کند . مخصوصا برای حضور پر رنگ تر در شبکه های اجتماعی و مواردی که نیاز است از تِم رنگی خاصی در پوشش خود استفاده کنید و یا به بهترین نوع کفش و پوشش خود را با هم ست کنید، توصیه می‌شود به مدل های کفش برشکا نگاهی بیندازید.

کفش نوجوان برشکا
انواعی کتانی برشکا، مطابق با سلیقه نوجوانان در نمایندگی‌های برشکا در دسترس است

با توجه به موارد بیان شده در این مقاله نظر شما درباره ی محصولات برشکا چیست؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.